MFT Color Challenge 89


Hoi hallo, een kleurenchallenge vandaag! Gemaakt met de kleuren Sour Apple, Orange Fizz, Daffodil, en Berrylicious. Wauw alweer zo'n kleurige!

Mijn kaartje is gemaakt met de nieuwe Delightful Dinosaurs stempelset met bijpassende Die-namics. De achtergrond heb ik geembost met een stencil, en het dunne matje van de Die-namics Embossing Pad Combo. De fleurige papiertjes komen uit het Party Patterns Paper Pack. De palmboom is gestanst met de Beach Scene Builder Die-namics. (Het stencil is helaas niet meer in de collectie zie ik net #domnietgoedopgelet maar er is nog genoeg keuze, het Circle Burst Stencil is ook onwijs leuk om te gebruiken als je voor rondjes gaat ;-))
Dino is gekleurd met Copics en de stippeltjes op zijn rug en hoofd heb ik gestempeld met de Distressed Patterns en Gumdrop Green inkt.


Doe je mee met deze kleuren uitdaging? Je kunt je kaartje plaatsen op het MFT Challenge Blog en kans maken op een MFT Voucher!

Je hebt tot en met as woensdag 21 Maart de tijd om je kaart/creatie te plaatsen. Succes!

Ik wens jullie allemaal een gezellige zaterdag!
Inge

2 opmerkingen

  1. Vrolijke dino-kaartje! Tot morgen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en vrolijke kaart! Nog één nachtje slapen! Trusten voor zo! En tot morgen, jippie!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top